E fa'afefea ona fa'atumauina le upega puipui puipui o le alatele

O upega taʻavale auala tetele e taua tele i le olaga o tagata i aso taʻitasi, e maua ai e tagata le tele o faʻaoga, o lea e tatau ai ona tausia lelei.

Ina ia faʻatumauina feoaiga, o loʻo i ai ituaiga uma o auala puipui i luga o le maketi, lea e maua ai se faʻamautinoaga lelei mo le fausiaina o taulaga ma faʻaleleia ai le faʻalelei o tagata.Ina ia faʻalauteleina le ola tautua o le alatele auala, e manaʻomia le faia o le tausiga masani.

1. Le moistureproof faatinoga oalatele puipui puipuie feso'ota'i ma lona soifua tautua.E susu le mea puipui, ma o le susu lautele o le ea e itiiti sona aafiaga i ai.E mafai ona fa'aoga faigofie.Afai e timu, solo mama le pa puipui.Afai e puao, solo le vai mai le pa puipui.

highway guardrail net

2. Le faatinoga anti-corrosion opa puipui o le alatelee le o se puipui faapitoa.O lea la ua fa'ateleina le timu acid ma e tatau ona toe fa'aleleia pe a uma le timu.I le taimi lava e tasi, o vailaʻau alkaline ma acid e tatau ona aloese mai le faʻafesoʻotaʻi ma luga.

3. Faʻamalosia le faʻamamaina ma le aveeseina o le pefu o le alatele auala e puipuia ai foliga o le pa puipui.Afai e sili atu le ogaoga o le fa'aleagaina, e mafai ona fa'amamāina i le vai fa'aituau po'o le ava malosi.

O nei pa puipui o auala ua leva ona faʻaogaina i luga ole ea mo se taimi umi, e mautinoa lava e afaina ai lo latou ola tautua.O le mea lea, i le gaosiga o nei auala guardrail, e tatau ona gauai atu i ona luga anti-corrosion manaoga faatinoga.I le taimi lava e tasi, o loʻo faʻaaogaina e fai ai se galuega lelei o le faʻamamaina ma le tausiga o galuega.E na'o le auala lea e mafai ai ona fa'alautele lo latou soifua tautua ma fa'afaigofie atili ai a tatou fe'avea'i auala.

 

Fa'aliliuga polokalame fa'aliliuga, pe a iai se mea sese fa'amolemole fa'amagalo.


Taimi meli: 17-06-21