Malamalama i le malamalama o fale taʻifau, ina ia mafai ona e tausia lelei maile!

Manao e tausia se taifau uo e tatau ona iloa: filifili maile talafeagai ma le siosiomaga aiga o le fale, o le fale o taifau e mafaufau i mea, le tele o le taifau, avanoa, nofoaga, pe faigofie e faamama ma isi.Sei o tatou tilotilo i vaega ia.

dog cage 1

1. Filifili le fale sa'o mo lau taifau e tusa ai ma lona tele
O le tasi manatu o le filifili lea o se pa e faatoluina le tele o lau taifau.E tusa ai ma le lapopoa, o le pito i luga ma tulimanu o le fale e toetoe lava a le mafai ona faʻaogaina avanoa mo taifau.Ina ia faafaigofie, o le filifiliga o le tele o le fale, o le umi o le fale e faaluaina le umi o le taifau, e tatau ona talafeagai mo le taifau.Ae ui i lea, o le tuputupu aʻe o le taifau e tatau ona amanaia, o lea e tatau ai ona faʻatau le fale e tusa ai ma le tele o le taifau o se tagata matua.
2. Filifili le pa o taifau e tusa ai ma mea
Pe a filifilia se fale o taifau, e tatau ona tatou gauai atu i ana mea.I le tulaga lautele, e masani lava ona aofia ai mea e fa, palasitika, uaea, sikuea sikuea ma uamea stainless.
3. E talafeagai le fausaga o le fale o taifau
I se tulaga lautele, e le tele ni ituaiga o pa o taifau, ma o le tele o ia mea e talafeagai, ma fata i lalo mo le faamamaina pe a uma lau taifau.Ou te fia faamanatu atu ia te oe ia mautinoa o le pito i lalo o le fale o taifau ma le sikuea uʻamea sikuea (o lona uiga, o le pito i lalo o le fale i luga o le fata palasitika) e le mafai ona gaoioi ma e mafai ona aveese ma faʻamama aua o le fei o le taifau o le a. pipii i ai ma o le a faigata tele ona aveese.O loʻo i ai le tele o le fale taʻifau uaea lapoa, e masani lava i lalo e leai ni uili, e matua faigata lava, o le agai i luga o le a matua mamafa lava, e le faigata tele le faʻanofoina o taifau uaea laiti.

dog cage 2.

4. Tulaga o le pa o taifau
O le pa o le taifau o se nofoaga e malolo ai le taifau, aua le tuʻu i le mea e savali ai le aiga, aʻoaʻo tamaiti, pe a i ai le taifau i totonu o le fale, aua le faʻalavelave le taifau.
5. Fa'aleleia ma le fa'amamāina i le lumana'i
Faʻalogo lelei i le tausiga o le fale o taifau, palasitika ma uaea ma isi mea o le fale o taifau e manaʻomia ona aloese mai le faʻaalia o le la, e tatau ona faʻamamāina le fale o taifau i le taimi pe a uma ona faʻamamaina i le vai, poʻo le ele o le a aʻafia ai le ola tautua.


Taimi meli: 14-04-22